احمدی فرماندار جدید گرگان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیین تودیع و معارفه فرماندار گرگان فردا
دوشنبه هشتم مهر ماه ساعت 12.30 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور
مقامات استانی برگزار خواهد شد.
جعفر گرزین که از شهریور ماه سال 1386 در سمت فرماندار شهرستان گرگان
منصوب شده بود پس از پنج سال خدمت در فرمانداری گرگان و 33 سال خدمت
صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بازنشسته میشود.
حیدرعلی احمدی فرماندار جدید گرگان
گرزین به عنوان نخستین فرمانداری بود که در گرگان در مدت پنج سال به این مسند تکیه زده و چهل و هفتمین فرماندار شهرستان گرگان بود.
حیدرعلی احمدی فرماندار جدید گرگان پیش از این فرماندار شهرستان گنبدکاووس بوده است.
عصر امروز نیز علیرضا عسگری که بیش از پنج سال فرماندار شهرستان
بندرگز بوده مسئولیت این فرمانداری را به دیگر همکارش قربانعلی بابایی
فرماندار فعلی گمیشان واگذار میکند و خود به عنوان فرماندار گمیشان
جایگزین وی مشغول خدمت میشود.
بابایی فرماندار شهرستان تازه تاسیس گمیشان نیز به فرمانداری بندرگز میرود تا ماههای پایانی دولت دهم را در این شهرستان انجام وظیفه کند.
دیده بان زبان گویای عمار یاسر گرگان است .