در اولين جلسه شوراي اداري سال 92،احمدي فرماندار گرگان در جمع مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان با عنايت به در پيش بودن هفته معلم و کارگربيان داشت :اين دو مناسبت مبين ارزش علم و عمل نيک است ،اسلام به علم و عالم و معلم ارج مي گذارد و ما وظيفه داريم که به معلمين جامعه به عنوان بانيان توسعه علمي کشور احترام بگذاريم ارزش گذاري به کار معلم ترويج علم را در کشور نهادينه مي کند .

 

احمدي افزود:انتخابات مهمترين پروژه سياسي سال 92 است که طي آن قريب به 360 نفر از منتخبين مردم در شهر و روستاهاي شهرستان گرگان در کسوت شوراهاي اسلامي شهر و روستا لباس خدمت بر تن مي کنند و فصلي ديگر از خدمتگزاري در کشور ما آغاز مي گردد.

 

فرماندار گفت:انتخابات مظهر مردم سالاري و مهمترين جلوه مشارکت سياسي است و زمينه تقويت سرمايه اجتماعي براي نظام اسلامي را فراهم مي کند و مردم از حق طبيعي و شرعي خود براي تعيين سرنوشت خود استفاده مي کند .

 

فرماندار خاطر نشان کرد :همه دستگاههاي اجرايي در جريان برگزاري انتخابات موظف به همکاري با ستاد انتخابات شهرستان هستند .

 

حجت الاسلام قندهاري ،رييس شوراي هماهنگي استان گلستان در اين جلسه ضمن عرض تسليت شهادت حضرت فاطمه (س) و با اشاره به مناسبت هاي پيش رو از جمله تولد حضرت فاطمه(س) و 14خرداد سالگرد رحلت حضرت امام (ره) وقيام 15خرداد اعلام نمودند بايد مراسم باشکوهي به فراخور اين مناسبت ها در استان برگزار گردد.

 

وي بيان داشت: زنده نگه داشتن اين روزها ،رمز حفظ انقلاب مي باشد .

 

وي تأکيدداشت: مراسم عمومي و کلي در سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء و در شبهاي 15،14 و 16 خرداد ، همگام با برنامه اعزام به مرقد مطهر حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد.

 

وي ضمن بيان فرازهايي از فرمايش امام راحل (ره)فرمودند :پانزدهم که جرقه آغاز نهضت اسلامي به رهبري روحانيت زده شد از فرازهاي مهم و اثرگذار تاريخ ايران اسلامي است .